Jeg sætter mig hurtigt og effektivt ind i opgaven, dig, din virksomhed, dit produkt, tone, målgruppe og behov, og skriver tekster, der understøtter dit brand og skaber relationer. Jeg agerer som tonemester, sikrer sproglig konsistens og identitet.
Det gælder alle tekster, korte som lange, taglines, produktbeskrivelser, pressemeddelelser, profiltekster, rapporter, SEO-tekster til web og tekster til sociale medier, såvel organiske opslag som annoncer.
Jeg løfter også gerne eksisterende tekster, du ikke er tilfreds med, til nye højder, udfører grundig korrekturlæsning samt oversætter fra engelsk til dansk.
Tekster
Jeg kastede mig ud i PR i 90’erne, og har løbende inhaleret alt, der kom flyvende af røgsignaler, tendenser og nye medier – både de flygtige og de mere insisterende. Succesfuld PR handler om ærlig og autentisk kommunikation i øjenhøjde med din målgruppe – på tværs af medier og kanaler. Troværdighed er kodeordet. Gode historier. Relationer og relevans. Netværk!
Der kan skabes smukke resultater i spændingsfeltet mellem traditionelle, digitale og sociale medier samt iøjnefaldende events. Det handler om at udnytte synergien imellem alt det, PR-disciplinen rummer.
DET FORGANGNE ÅR
I 2023 er det blevet til en lang række pressemeddelelser og hundredvis af omtaler. Jeg takker for tilliden i året der gik for PR-ansvaret til bl.a.:
Bælgfrugternes Dag (Fem helsider i Politiken, 100+ omtaler i øvrige medier, TV2)
Copenhagen Cooking (flere medieomtaler end nogensinde før, TV2 News, TV2 Kosmopol)
Samt kampagner for bl.a. Restaurant Lola, Hahnemanns Køkken, Cheese Copenhagen - Danmarks største ostefestival, Dyrk Livet Festival/Haver til Maver - samt adskillige kommercielle kampagner ifm. produktlanceringer.
Tidl. har jeg været ansvarlig for PR for bl.a. Meyers, Løgismose, Lagkagehuset m.fl.
Jeg uddyber gerne min approach og resultater.
PR og events
Dit produkt har fortjent sprudlende formidling, en seriøs kommunikationsplan og en veludført PR-indsats.
Produktet kan nemlig være nok så fremragende, men hvis ikke det bliver sendt på markedet med pondus på tværs af kanaler, platforme og medier, så kan det næsten være lige meget.
Jeg har gennem årene været med til at lancere og formidle et væld af produkter til forbrugerne, og sikret differentiering i kategorier præget af markant konkurrence. Det gælder både lanceringsstrategi, tekster til emballager samt intern og ekstern kommunikation.
En god PR-strategi er vigtig, og der skal ageres dynamisk på tværs af traditionelle, digitale og sociale medier – og ofte med iøjnefaldende events. Det handler om at udnytte synergien imellem alt det, PR-disciplinen rummer.
Hvert produkt sin strategi. Så kontakt mig endelig, så drøfter vi den rette strategi for netop dit produkt.